Saturday, April 9, 2011

sabtu yang indah...

"Living in hope is not living in the moment -- it is the ultimate in waiting. To give up hope and be willing to be in the unknown requires courage. It is the beginning of breaking free." 


assalamualaikum and hello there...

first and foremost, thank you mirul!!! sayang mirul lebih dari tahun lepas...(kompom ko rasa macam nak kat0k kepala aku kan!) .. hilang sudah stress selama seminggu and sakit hati semalam bila dapat spent satu hari dengan cik amir saya tu.. hahahaha
amacam kema?? menyesal tak ikut gi kl..
hahahaha..
pagi-pagi aku bangun dengan sakit hati yang menebal didada.. tapi aku gagahkan kaki jugak melangkah sebab dah janji dengan cik amir. kang cik amir marah plak kalau aku mungkir janji. hmmmm....

sampai mid, cik amir tak sampai lagi. tansion!! (aku memang ditakdirkan hidup untuk tunggu orang) so, aku teman la kema gi beli beg guitar. dekat kedai tu cik amir call cakap dah sampai. naseb bek kejap je aku tunggu dia. hahaha.. part yang best nampak je cik amir aku cakap suprise!! mirul, aqil bawak kema!!! hahaha.. seb bek cik amir nie jenis yang boleh ngam dengan semua orang. kejap je dia dah boleh ngam - ngam ho dengan kema. siap boleh kenakan aku lagi. cis!!

lapar, so first pit stop.. domino pizza.. hahaha.. masa tu kami tukar- tukar barang. aku bagi cik amir jam (credit to cikgu lin) cik amir bagi aku jersi malaysia dengan tudung biru. siap cakap 'matching' dengan baju. motipp!! pastu mula la cari port nak lepak. cik amir dah janji nak tengok beastly dengan aku. tapi.. tapi kan.. tapi kan... dah tak de.. huargh!!! pas tu tukar plan.. mula-mula nak main bowling tapi pastu ramai budak upsi dekat sana.. cancel. pastu nak gi karok jamban. argh.. dekat mid mane ada! so, demi menghabiskan masa - masa muda kami.. ditambah dengan nak release tension so kami pon g TS.. hahaha.. and what happen next makes me felt worth it walking a long way in hot weather and thanks a lot cik amir and anak tiri, kema!! aqil happy sangat!!

kami karok 5 lagu, first time aku nyanyi dengan orang bukan family. best!! nyanyi ramai - ramai. dari lagu cinta ini membunuhku, ke lagu masih aku terasa ke lagu embun pas tu relaku pujuk pastu biarlah bulan bicara. puas ati aku dapat menjerit walhal sakit giler. pastu wayang time.. merong mahawangsa jadi pilihan walaupon dah 4 kali cik amir tengok tapi still dia sudi temankan kami... sebab tu aqil sayang cik amir. kawan yang tak pernah mengecewakan. best giler merong! dari 5 bintang aku bagi 5.5 la.. motipp. cuma kurang satu je, the princess should speak in mandarin. baru nmpak identiti chinese princess... yang lain superb!


bila tiba sampainya waktu...
redup hati kita berdua...
bila dua jasad bersatu..

hidup mati jadi bersama...



nak tau ape jadi pas tu...?? tunggu.. right now i'm tired and not feeling so good.

btw: feeling extremely happy and glad i came to kl today despite all the pain i felt.

0 kte2 hikmat..:

Post a Comment

m00d meter