Monday, April 11, 2011

geng selipar jepun... the triple A

man treats friendship like ball,
they kick it around and it never seems to break.
woman treat friendship like glass,
but it still shatter into pieces....

assalamualaikum....
tak jawab dosa..
kalau jawap sayaaaaannnggg!!!
(aku dengan kema tengah sawan anwarhadi)

nape aku start post ari nie dengan quote tu?? sebab semalam aku enjoy sangat dengan geng Selipar Jepun aku..



selipar nie ada 3, so i hope it remains like that.




nie masa kami makan - makan before movie. hahaha... banyak kot geng selipar Jepun makan!

seharian dengan kema and mirul memang fun. pas movie kami gi shopping. tu yang beli Selipar Jepun sebagai mark geng baru kami. dalam wayang tu memang menjend0l la masing - masing. sayangnya sebab dah nak maghrib so masing - masing nak cepat balik. dalam bas aku dengan kema tak tido pon walaupon exhausted tahap selipar Jepun. sibuk dok cite apa jadi dari pagi. hehehehe....

it's ok mirul if you dont say goodbye....
some words are better left unspoken, somethings are better left unsaid. 
siap dah janji next pas final, seremban bakal menerima kunjungan hormat kami semperna birthday mirul. ok this time around we will be watching 3 2 1 cinta.. awak pon tau kan yang awak tu bukan taste saya... tang! 



"The best mirror is an old friend."
--George Herbert

 Aqilah- Amirul  -Akma


0 kte2 hikmat..:

Post a Comment

m00d meter