Sunday, April 3, 2011

masih aku terasa....

"Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you was beyond my control."

- Unknown



assalamualaikum and hello there...

ok, bila hangpa tahu member ke, anak menakan hang ke, jiran ke, pak mertua hang ke atau sape - sapa je la yang ang friend dekat facebook sakit, ape yang ang buat mula - mula?
tanya dia sakit apekan?

opppsss.... kalau tu la yang mula - mula korang buat, korang memang jend0l!

pastu tanya macam ner boleh jadi macam nie?

double jend0l!!!


nape miss Q kata korang jend0l?? 
reason dia... weeee dia bukan doctor la. mana nak tau!
hahaha... nampak soalan- soalan yang kita tanya pada orang sakit tu macam kita nie menyibuk je kan. macam reporter tak bergaji tak pon polis pencen. tapi sedarkah kita kadang - kadang soalan tu wat kita rasa macam disayangi. ' hey! someone do realy care about me!' 

aku tak tau la orang lain tapi bila orang yang dop baik @ kureng nak mesra dengan aku tiba-tiba tanya aku dah sihat ke belum, macam mana sakit? dah baik ke... aku jadi macam terharu. giler babe! dia notice rupanya aku sakit. aku ingat lagi kata- kata puan ros ' bila kita sakit nie la kita perlukan belaian dan perhatian paling banyak'. sebab time nie la nak manja-manja! motipp!!

bila kawan rapat, geng sendiri pon dop antar message, dop tanya khabar kita guane sebagai manusia tipu kalau kita tak terasa. ok, fine alasan tak de kredit (walaupon dah lapuk tetap aku terima) tapi bila kita dah jumpa orang tu takkan la kita tak boleh tanya a simple question like "so, how??" or " how are you?" hmmm... kalau soalan yang senang tu pon dop boleh tanya memang berat nanang la! mu memang dop layak jadi kawan.... gi jalan ketoyong pastu tunggu bas langgar mu!

tanya khabar orang sekeliling. the question wether that particular person nak jawap ke tak tu terpulang pada tuan punya badan. sama ada dia nak marah ke hapa, tu up to them. tapi tanya baik - baik. kalau dia jawap marah - marah, kat0k je pakai gladiator stiletto! habis citer!

alang- alang tu datang la melawat. bawak buah- buah ke, kasut ke.... hahahah!

pesanan dari yang masih terasa.............. 

0 kte2 hikmat..:

Post a Comment

m00d meter