Saturday, March 26, 2011

earth hour!!

Malam yang dingin, tak ade electric due to earth hour.. 
first and foremost nak tanya..
korang support tak earth hour?
ke korang tak tau pon bila earth hour??
hmmm... adik aku yang jend0l pon tau, tak kan korang tak tau!!!


Aku pon habiskan masa dengan tengok video dalam handphone aku. Sumpah aku dah tengok video yang sama dekat sepuloh ribu kali..
Adalah standard charted untuk aku termenung and berangan. Mama pon cakap berangan tu tak salah. ( ptut aku suka berangan!) ok2.. Main point aku kat sini. Tibe - tibe aku dapat kesedaran. Aku memang selalu lambat bab2 dapat kesedaran nie. Should slap my own face! Ok.. Reality check once again....

Tak ada gunanya kita memikirkan tetang orang yang tak pernah memikirkan tentang kita. Tak ade gunanya mengimpikan sesuatu yang sudah pasti bukan milik kita....

Akan tetapi...

Kita tidak akan pernah tahu apa yang akan terjadi pada hari esok jika kita berhenti hari ini... Berhenti mencinta...

                        
But like what i've told my mr. Adviser, sasapik..
It's about time i let go..
Let go of the feeling..
Accept that it just doesn't meant to be mine.

Siang seakan malam buatku..
Pelangi pon berwarna kelam buatku...

0 kte2 hikmat..:

Post a Comment

m00d meter