Wednesday, March 23, 2011

mengintai langit...




C            G
Setiap hari ku tulis
Am               G
Yang ku telah jatuh cinta
Dm           Bm
Tapi ku rasa bersalah
Dm             F      C
Tidak ku nyatakan padamu

C             G
Adakah engkau merasa
Am              G
Apa yang sedang kurasa
Dm              Bm
Terpanah tancap asmara
Dm               F
Harapnya kau dah terima

        C                 G
Maafkan aku kerna menyintamu
     Am                       G
Maaf jika ku tak padan dengan mu
              Dm
Tapi ku berjanji
             Am
Kau juwita hati
             F               G
Akan ku jaga hingga akhir nanti

        C                G
Maafkan aku terus memujamu
        Am                      G
Maafkan aku yang terlanjur merindu
                  Dm
Di dalam hujan renyai
                 Am
Aku mengintai langit
                 Dm          F
Mengharap engkau akan setuju
          C
Menyintai aku

C            G            Am
Menyanyi dan bisikanlah sayang
            G
Baik nyata dalam jiwa
Dm                       Bm
Tak tahan rasanya menanggung kasmara
Dm                 F
Agar dapat ku lelapkan mata
Dm
Mengkhayalkan mu
Am
Bermimpikan mu
F            C
Sepanjang malam ku

mesti korang pelik bakpe aku tibe - tibe, out of the blue bagi chord guitar... hmmm... sebab aku
 ingat next sem nak belajar men guitar. just nak belajar men lagu nie je. dah lama niat nak 
belajar. masa, ruang dan peluang je yang tak ade. huhuhuhu... nanti bila aku dah pandai aku 
tunjuk dekat korang k! lagu nie lebih pada isi hati aku. tibe- tibe semalam aku wat balik bende 
yang aku dah lama tak wat. aktiviti ni jadi aktiviti tetap aku masa dekat asrama dulu. 
time hujan suke giler duk dekat wakaf sambil tengok langit. pas tu masa aku lower 6, 
time tu hujan dekat  sekolah. aku pon amik la kesempatan yang ada untuk enjoy scenery tu. 
tiba - tiba member aku  nyanyi " didalam hujan renyai.. aku mengintai langit.. berharap engkau 
akan setuju.. menyintai aku.." peergggh... time tu jugak la aku jatuh cinta... oppsss.. bukan dengan 
member aku tapi dengan lagu tu. 

kan best klau ade orang nyanyikan lagu tu untuk aku. sumpah aku sayang sampai mati! hahahaha.. ok stop day dreaming miss Q! nanti time aku kawen, klau aku dah pandai men gitar la time tu... aku ingat nak nyanyi lagu tu untuk sweetheart aku. klau aku still tak pandai men gak?? 
hahahaha... diam - diam sudah la.. bukan sweetheart aku tu tahu pon. motipp!! agak sukar dan 
mencabar la impian aku tu.. bukan ape aku nie buta seni sikit... satu hapa pon aku tak paham 
chord tu...


to those who know and can play guitar, can you give me short tutorial?? please....

0 kte2 hikmat..:

Post a Comment

m00d meter