Sunday, October 23, 2011

aku tanpa cinta mu...





there's a girl, standing in front of a door..
waiting, wondering, hoping, wishing, and praying..
that one day the guy that is made for her, just her to come..
the answer to her long pray..
to make her happy, to love her, or just to complete her..
if he make it in her life, she'll give him everything, make him her world..
if he never show up, she'll be a very, very, very
LONELY GIRL...
somehow she knows that he will come in her life..
even just in her dreams..
she is still standing there..
waiting...
for her knight in shining armor ..
in heavy and long rainy night...


aku mesti pernah cerita dengan korangkan yang aku yang perfectly imperfect ini selalu, sering, kerap digelakkan bila aku bagi tau yang aku tak pernah bercinta or even jatuh cinta. hahahaha... silakan, jemput la kalau korang rasa nak gelak! jemput2... ke nak tunggu kad jemputan? shuts!!!

so what kalau aku tak pernah jatuh cinta?? does it make me unhuman? slightly retarded (memang pon!) ? hilang hidung ke? ~sigh~

selalu aku fikir, aku yang serba kekurangan ni mampukah kecapi bahgia? (wah, ko nyah! ayat tak menahan) tapi aku tahu janji Allah tu pasti. akan tiba masanya hadirlah dia yang memiliki separuh jiwaku. syurga buatku. rasa yang terindah dalam hatiku. so, kenapa mesti aku, yup miss Q aka si selipar jepun, miss kbai, miss pooh, miss-macam-macam-lagi-nickname-aku-sem-nie, harus tergopoh2? bukan ke kesabaran itu manis buahnya? aku nak menanti dan terus menanti. sebab aku tahu saat dia datang, aku rasa hadiah untuk setiap saat, detik aku bersabar.

ok, find aku dah pernah sebut pasal cinta aku dulu. ini kira entri kedua aku pasal cinta aku. ye, aku fully undertand why korang rasa boring dengan kisah cinta aku nie. ye, kisah cinta saya tak best macam cinta azzam dengan anna, tak sesadis cinta landon dan jamie mahu pun seromantik cinta adam dan nur. tapi ni blog aku, so kalau korang rasa nak baca kisah cinta orangg lain sila la tekan next blog dekat atas ye!


nape aku citer pasal cinta hari nie?
dah tak emo ke miss Q??
ke dah derita merindu?
bukan kanak2..
bukan sebab tu..
sebab..... hehehehehe
aku dah ok dah.
jiwa dah tak kacau.
alhamdullilah....





0 kte2 hikmat..:

Post a Comment

m00d meter