Thursday, October 20, 2011

kisah sebatang pen dan sehelai kertas


Dont get MAD when a girl cares too much...
Worry when she starts NOT to care at all!!!



semalaman dekat hospital macam2 yang dah tercoret atas My Black Book... mula2 tu duduk dengan syahdunya sebab doc aku bagi surat panjang giler.. yang sendunya, aku x paham apa dia tulis.. mula la aku sob... sob... sob... ~sigh~ 
when a doctor writes a prescription for you and you can't read his handwriting and you're just like, "hope i don't die."


pastu call mama... lagi la. terus aku pecut 100m masuk dalam toilet (ok2 bukan pecut just jalan laju2 je) sedu sedan dalam tu.. tah la, lately nape tah air mata nie murah sangat. semalam mirul tanya, " yang sedih sangat nie kenape? sape mati?" huargh!! kalau aku cakap aku yang terasa mati dekat dalam nie blh tak? 






ruza tanya..


rodod tanya..


kema tanya..


ummi tanya..


tapi aku nak cerita dengan mama je.. mama, cepat baik ye. angah rindu la nak pillow talk dengan mama macam dulu2. terasa beban dalam dada nie dah berat sangat. 


ya allah, andai jiwa kosong ini mengharap hadirmu, datang la. pohon ku selalu, segala ujian dan dugaan keatasku dilembutkan. redha menghadapi hujan yang tak kunjung reda ini. makin lebat dari hari ke hari. 
ya rabbi, bukan aku membawa diri. tapi aku dah sedar berapa harga diri. andai dia bahagia tanpaku disisi, kau kekalkan la senyumnya. kerana waktu aku merasa hanya mampu menangis, dia memberikan ketawa dihati.


ok2...
enough derama, derama, derama (ikut pronunciation sir sidek)
ape yang aku dapat dari meeting dengan doc semalam?
dia cakap umur aku 21 (yeyeye! dia kata aku muda)
dia cakap makan je, jangan tunggu lapar (meng'gajah' la aku pas nie)
dia cakap gerd nie insyallah boleh baik
dia cakap kena wat scope lagi (waaaa!!! xmo2 x suka)
yang len?? hmmm.. biarlah rahsia


so doc comel, cute, baik hati n caring (saya tak diet & ingat saya suke suki ke nak stress????)
kita jumpe lagi 27 hb nie. ya, saya nak pergi hospital sendiri. tak mo dah susahkan orang. 
ingat nak tunggu superman la... boleh tumpang terbang! hehehehe....


m00d- happy lepas puas nangis sampai mata bengkak & gatal2 (tak sedar diri baru baik sakit)

0 kte2 hikmat..:

Post a Comment

m00d meter