Friday, October 7, 2011

running out of w0rd...




 kanak2 riang, pernah dengar tak dalam movie ke, drama ke policeman yang kuit, kacak, berkarisma but so-not-single selalu cakap
' you have the right to remain silent, everything that you say can and will be used against you in the court?'

hmmm... dizaman yang moden ini, aku ingin mengubah statement tersebut. sorry abang polis!! adik cikgu take over for a moment ok! nowadays, the statement that we should use is...
" you have the right to remain silent, everything you POST, COMMENT, LIKE or SHARE in facebook will be used against you in the court!"


ha???!!!
amacam???
ada sikit pelik kan? tara apa. adik manis boleh tolong terangkan.
gini nie cite ye.

orang sekarang (ok fine, termasuk aku!) suka sangat luahkan perasaan mereka dekat facebook yang aku panggil public toilet. (post psl public toilet). memang la korang kata benda tu private tapi rakyat malaysia nie kan bijak pandai. ada haters, mesti ada hackers! ha, nampak ark? nampak ark?

kadang2 kata- kata kita tu, kita tuju kepada orang lain tapi orang lain plak yang terasa. macam blog jgak. sama je prinsip nye. aku selalu dah kena..... sepatah kata rodod, bukan semua orang sama macam kita Qil. oleh itu, kepada mereka yang terasa dengan post aku yang lalu mahu pon yang bakal aku tulis, feel free to ask me.

hahahahaha..aku tau aku bukan perfect. selalu jugak aku post something nasty to hurt people. but we learn right? that's when we evolve. agak2 kalau dah takde benda nak cakap tu just say okbai je! 

0 kte2 hikmat..:

Post a Comment

m00d meter