Friday, January 21, 2011

skema itu indah..

السلام عليكم

tajuk cerita saya pada hari ini ialah skema itu indah.

bermula seawal jam 7.30 pagi tadi apabila kawan saya mengajak saya keluar berjogging. kami berjogging dari ku0 (kolej kediaman kami) hinggalah ke teko mas (kedai makan depan kampus) yang jaraknya lebih kurang 2.4 km (ok, bahagian jogging sampai depan kampus itu ada bohong sikit! huhu..) kami makan roti canai yang sedap hari ini.. selepas itu, kami singgah kedai dan terserempak dengan incik H.

adoiyai... penat la jadi skema nie.. code mixing la jom!

malam nie macam biase la ade rowcall.. name pon suksis kan! suke sangat rowcall2 nie!! (budaya sindir menyindir). oleh sebab emosi aku tak stabil tadi aku pon join la group 3+1 g make... bukan make up ke ape tapi make (makan in kelantaness dialect). sumpah susah gile nak wat roti kosong kan! sampai setengah jam kot kami tunggu..


antara benda best jadi dekat kedai itu:

1. ade budak konon kunun nye sem 3 offer kami jadi awek member dia. ayat koya dia ' nie baru 5 orang reject mu, belum 2 juta lagi'. koya sokmo!

2. adik pasir mas (aku pon x kenal sape) telah dimalukan oleh aku. aku tengok je pon bukan wat ape2 pon.

3. kami wat lawak pandai tahap dewa and macam biase la bila ade aku, memang pecah panggung!

pas tu roti canai diorang lambat sampai. so lambat la kami ke rowcall. disebabkan lambat, kami kena lari. yang best nye, tak sampai setengah jalan seb bek kami jumpa cik aad (jurulatih kami). dia la yang bagi tumpang. kalau tak memang kena lari keliling ku0 la kami.

abis rowcall pulak!

nyo aka zam, kema jamil and dato' kpn teman aku minum. padahal niat asal nak ngumpat nie! adoiyai.. batal niat jahat aku... tapi hari yang suam suam kuku ini berakhir dengan indah... thanks to everyone who really try to make my day!!




It's the times we're so crazy,
that people think we're high.
It's the times we laugh so hard,
we can't help but cry.
It's all the inside jokes
and "remember whens".
those are all the reasons
that we're best friends!

0 kte2 hikmat..:

Post a Comment

m00d meter