Saturday, January 1, 2011

kawen punye cite

nie kawen punye cite. bukan orang yang nak kawen atau yang dh kawen tapi orang yang pergi kenduri kawen tu sendiri. kepada yang suka memenuhi jemputan kenduri perkahwinan, disini ada 1 pesanan ikhlas dari pihak penaja. sila simpan komen - komen bernas anda dirumah atau yang lebih baik dalam hati sahaja.

ape yang aku perhatikan, bila kita pergi ke kenduri perkahwinan nie, sudah seakan ade satu trend. mengumpat. ape kejadahnye semua ini. baik yang laki mahupun yang ladies nie. untuk yang lelaki jangan la nk buat - buat tak berdose. kalau yang laki cite dia biasenye berunsurkan kereta, awek and member tu pnye perangai. cis, sungguh kejam ye disitu. klau dia bwk kereta wira karpet sekali pon, ape ko sibuk - sibuk. unless dia kawen dengan adik @ akak ko la. baru ko boleh kecoh bai!!

yang ladies nie plak lg satu hal. untuk mereka yang selalu ketinggalan info - info semasa bukan mengenai sukan mahupon politik tetapi mengenai rumahtangga orang atau pon artis, ruumah sape yang dimasuki pencuri, basikal lebai yang dicuri mahupon anak sape yg flunk exam. boleh la dapatkan info sedemikian time - time kenduri mcm nie. wa cakap lu, info penuh. tak tinggal even a single details pon!!

tema nye disini. kite pergi jemputan kawen nie untuk meraikan mempelai. nak doakan mereka bahagia dunia dan akhirat. bukan nak jadi penyampai diva di 1 (program gossip artis dkt TV1). kalu nak jadi diva di1 ape kate kome apply je job tu. dapat duit, tak de la mengabiskan boreh yo! tak paham betul la orang yang suke jadi penyampai tak bertauliah nie. stress!!!!!!!



0 kte2 hikmat..:

Post a Comment

m00d meter