Monday, December 19, 2011

HEART VACANCY: changes of heart...



assalamualaikum and hello there...

lama tak wat luahan sungai dekat sini. bukan ape, busy bukan main! kalah orang wat thesis.. mane taknye, submit assignment kena reject. submit lagi kena wat correction. hello!!!! assignment je pong!! bakpe serius sangat nie??

lecturer aku nie skema aras 3 la..
bila ngadu dengan AB, dia jawap:
" jom wat thesis dengan aku! confirm aku tak reject!"

~sigh~

wat thesis (bahasa lain untuk merapu, membobok dan mengarut for me and AB) dengan dia la yang paling best. lambat submit pon dia tak marah. last weekend information counter aku full kot. people keep on asking ' aqil dengan AB tu couple ke?' hmmmm.... AB gelak je kot! cis... bukan nak membantu. hmmm... korang AB tu kawan boy aku yang paling best. sewaktu dengan cik amir and fendi prada tu! couple?? tak kot!! tolonglah faham, tanggungjawab ok!!!!

yang aku nak citer hari nie?
heart vacancy: changes of heart
you pull the string of my heart..


pernah tak rasa benci dekat someone, benci sangat2. jangan cakap nak pandang muka, dengar nama pon nek menyampah la! hmmmm..... tiba2 hati rasa lain. aku terlanjur sayang.yup! terlanjur sayang.

orang sekeliling keep on asking me whether i'm sure or not.
situation getting harder and harder for both of us.

seribu ragu yang kian menyerang,
tapi diriku terlanjur sayang.
walaupun arah mata angin melawan
tapi aku bertahan dan pertahankan.
santunnya kau menanyakan,
mungkinkah pisah ditengah jalan?
mengapa cinta dikau tanyakan,
percayalah.
tapi haruskah kau pertanyakan,
bila aku sudah terlanjur sayang??

cuma nak cakap, mama pesan: kalau sayang orang,  jangan sayang sangat. kalau benci pon jangan benci sangat. kalau Allah nak balikkan hati kita tu, sekejap je.


sementara kau dan aku dikejauhan. sementara aku menanti hadirmu disisi. i'll always hold on to the falling stars...

0 kte2 hikmat..:

Post a Comment

m00d meter