Sunday, February 20, 2011

awak,. awak kena faham...

awak kena faham kenapa saya selalu terdetik perasaan cemburu bila awak dengan perempuan lain…
sebab saya takut hilang awak...cemburu kan tanda sayang...


awak kena faham kenapa kadang-kadang saya merajuk dengan awak...
sebab saya nakkan perhatian dari awak...saya suka awak manjekan saya...


awak kena faham kenapa saya selalu call dan sms awak...
sebab masa itu saya sangat rindukan awak..dan saya nak awak tahu saya sentiasa ingatkan awak...


awak kena faham kenapa kadang-kadang saya marah dan nasihatkan awak...
sebab saya nak yang terbaik untuk awak...


awak kena faham kenapa saya tak suka awak terlalu merendah diri dengan hidup awak…
sebab saya tak nak awak putus asa dan patah semangat untuk berjaya…



awak kena faham kenapa saya buat banyak pengorbanan untuk awak...
sebab saya nak hidup selamanya dengan awak..dan saya nak awak selalu tersenyum...


awak kena faham kenapa saya selalu minta nasihat dan pertolongan awak...
sebab awak kan tulang belakang saya...


awak kena faham kenapa saya selalu ucapkan terima kasih pada awak...
sebab saya nak awak tahu yang saya menghargai awak..


awak kena faham kenapa saya selalu lambat bersiap...
sebab saya nak nampak yang terbaik depan awak...bukan orang lain...


awak kena faham kenapa saya suka sangat mengadu dekat awak...
sebab awaklah diari saya...tempat saya luahkan semua...


awak kena faham kenapa saya suka berada di samping awak…
sebab saya rasa disayangi dan dilindungi…


awak kena faham kenapa saya selalu sebut nama awak…
sebab saya nak orang tahu awaklah yang bahagiakan saya …


awak kena faham kenapa saya rahsiakan sesuatu dari awak..
sebab saya tak nak awak risau...


awak kena faham kenapa saya selalu risaukan awak kalau awak sakit...
sebab saya tak nak apa-apa terjadi dekat awak..


awak kena faham kenapa kadang-kadang saya sensitif dengan awak...
sebab saya terlalu sayangkan awak...


awak kena faham kenapa saya selalu beritahu kat awak apa yang saya buat...
sebab awak penting dalam hidup saya...


awak kena faham kenapa saya selalu menangis kerana awak...
sebab hanya awak yang mampu ceriakan saya semula...


awak kena faham kenapa saya nak tahu semuanya pasal awak…
sebab saya nak belajar fahami diri awak…


awak kena faham kenapa saya tak suka bila awak suruh saya tinggalkan awak dan cari orang yang lebih baik dari awak…
sebab saya terima awak seadanya…
saya sedia hidup dengan awak walaupun awak tak punya ape asalkan awak setia...


awak kena faham kenapa saya sedih bila awak marah saya…
sebab saya salahkan diri saya kerana tak mampu jadi yang terbaik untuk awak…



awak kena faham kenapa saya takut kehilangan awak…
sebab saya dah rasa awak sebahagian dari hidup saya…


awak kena faham kenapa saya sayangkan awak sangat-sangat...
sebab…
…saya tak perlukan sebab tuk sayang awak…
sebab awak adalah awak...


dan awak kena faham kenapa saya beritahu semua ni kat awak…
sebab saya nak awak tahu apa yang saya buat semuanya kerana saya sayangkan awak…


sekarang awak fahamkan?


0 kte2 hikmat..:

Post a Comment

m00d meter