Wednesday, February 9, 2011

tears drop on my guitar...

Assalammualaikum...

Sejujurnya aku cakap aku dah terlalu hampir dengan putus asa. Kenapa? Sebab aku rasa ujian yang datang pada aku ni terlalu berat untuk aku hadapi. Tapi mungkin ini wake up call for me. Sebagai manusia yang hina dan daif ni, memang aku kerap khilaf. Kerap terlupa dan kini aku diberi ruang dan peluang untuk menebus segala – galanya. Sepanjang minggu ni kerap aku menitiskan air mata. Sometimes, the person who i talked to talk about something else yet i cried. Then i learned that everythings happens for a reason (something which i learn a long time ago but i tend to forgot).


The last two weeks really challenge myself. I tend to keep everything as i dont want to look weak in front of the others.





Ya Allah ya tuhanku, kuatkanlah diriku.
Lindungi aku dari putus asa.
Jika kuharus mati, ketemukan aku dengan mu kerana aku ingin mendekati dirimu sehina apapun diriku.

Seriously people, love you parents. Stay healthy and happy! Love yourself too!




0 kte2 hikmat..:

Post a Comment

m00d meter