Tuesday, February 8, 2011

aku dokter cinta??



السلام عليكم

Dah beberapa hari aku tertanya – tanya. Termangu – mangu, terpinga – pinga.. hmm... soalan yang sibuk bermain – main dibenak hatiku. Aku silap amik kos ke? Hmm... ke muka aku ini memang muka masalah? Dari aku kecik sekolah dulu, nie cerita dolu- dolu la. Zaman choki – choki dengan super ring dulu. Member – member aku selalu mintak tolong aku, minta advise sebenarnye. Kalau advise kewangan ke, akademik ke, sukan ke tak pe la jugak. Aku still boleh accept lagi. Nie tak! Ade ke patut tanya aku pasal C.I.N.T.A! memang tak patut. Tidakkah mahluk Allah semua ini sedar yang aku! Ye aku bukan kamu tak pernah bercinta! Silap kaunter la beb!

Hmmm... sebab tu sekarang nie, dalam kepala lutut otak aku nie ade macam – macam falsafah cinta, idealogi la, metadologi la.. dan macam- macam lagi la! Hmm... not to say that i am a good adviser when it comes to love matter. Sometimes love is not something that we need to figure out. We need to experience it to know what love is really all about.

Kadang tu ade yang call 2, 3 pagi tanye macam ner dia nak wat dengan awek dia. Adoiyai.. sawan aku! Belum lagi kes nangis – nangis meleleh air liur. Kalau dah tahap nie memang aku lemah! Pasai pa, chek x pandai pujuk orang merajuk! Mintak maap banyak – banyak no chek!

When people say:

~ love means you dont have to say i’m sorry.

Bullshit!! When you are in love, you have to say i’m sorry thousand of time. Reason? You dont want to hurt you love one feeling that why you keep on explaining and begging for forgiveness and understanding!

~ love at first sigh.

Ok fine! It happens but seldom. Like one in a million. It takes time . espeacially if you been hurt before.

Banyak lagi nasihat. Tapi kena jumpe personal la.. mne boleh main bubuh je kan! Tak gitu tuan penasihat??!!!

So people, any heart, feeling and love problem? Just call me! Harga boleh runding!

0 kte2 hikmat..:

Post a Comment

m00d meter