Wednesday, November 3, 2010

selesema..

ari nie sy selesema..

minta perhatian..

selesema ye..

tanda2 awal penyakit cinta..

o00ppss..

silap..

tnda2 awal akan dmm...

bru smlm ckp dgn my rumate, cik bona aka yana qedah:
(dialog antara rumate yg rumit)

cik Bona: aku xmen game kat umah... dah insafff...
miss Q: aku agk sukar la nk caye kte2 ang nie... ang dmam ke?
cik Bona: wooooo...jgn sebut bab2 demam ni...fobia!!!!
sihat ja aku...siap makan berpinggan2 gi.....
pcayala wei yg aku dah xmen game....
untuk saat ni jer lah....
nnti balik kuo aku smbung men....
miss Q : dh agk dh.. huhu.. sori la rumate sem nie aku x dpt dmam skali dgn ko.. huhu..
cik Bona: ‎2laa....aku kecewa!!!! cakap mak aku...


begitu drama sebabak kami.. yg aku nk terangkn disini aku dh skit2 hdung, asyik bersin je n sakit tekak..





temanye?
abg MA pusat perubatan.. here i come..

0 kte2 hikmat..:

Post a Comment

m00d meter