Wednesday, November 24, 2010

imaginasi sy tinggi???

hmm..
kisah mlm jumaat.. oooiitt!! mlm khamis blh x!!!

ok2..
kisah mlm khamis at my favourite mamak stall.
me, kak fieda, kak tika n our newest geng jalan - jalan, cik mimi n his friends. we are just chit chatting while eating and suddenly cik armadilo talked about an incident lately about a guy who kick a girl who tried to help him.


we were just talking about that poor lady when i started to wonder what would be the reason that ....., i dont know what to call him (he doesn't deserved to be call human) can act the way he acted.

i came out with reasons like..

~he just get dumped by his fiancée..
(while beating that lady he might say this: amik ko. dh la aku bru pas putus tunang. ko langgar2 aku lg plak. ko mmg nk kn. pompuan smue sme je. x gune!!)

~he just brought that motocycle yesterday..
(motor nie bru kuar kedai beb!! ko dh bg dia cium jln. kuang ajor pnye pompuan. sape nk byr moto aku nie?? aku pecah tabung ayam adik aku tau nk beli moto nie. siut je ko. bute ke???)

~ bru pas kne mrh dgn mak @ bos..
(setan!! korg smue sme je. suke nyusahkn hdup aku. mampos ko. aku bkn sengaje la x nk wat keje. aku pnat tau x!! ngantok lg. klau ko dh hbat sgt wat la keje 2)

~ minah 2 x cun..
(pergh.. dh la muke ko ala2 pecah umah. ade hati plak nk langgar2 aku.. nah amik ko jajan. len kali g langgar benggali jual roti sne..)

~ lmbt nk g dating/ keje.
(aku dh lmbt dh nie wei!! bos aku dh bg last, pnye last pnye last pnye last pnye last pnye bape juta kali last aku pon x tau. adoyai. ko plak blh langgar aku kn sini. aku mmg ade pasang sign board sila langgar sy kn. )

~ mamat 2 gay.
(wak lu langgar2 gua. dh la gua lmbt nk g dting dgn pakwe gua nie. penat gua siap. abis kotor dh. lu nie mmg la. kecik2 x nk mampos dh besar langgar2 gua mcm gua nie tenggiling je.)

~ mamat 2 jurulatih karate.
(ha gini cara nye nak tendang org yg x tau adab. amik ko. kiri skit. haya... wata.. iaa.. wacha...)

~ rakyat yg frust lee chong wei klh badminton.
(aku dh la bengang nie chong wei nie. ko ni kn. game senang je 2 wei. yg ko asyik bg bola dpn 2 nape? ko pemain no 1 dunia la. nenek aku kt kampung 2 lbh bek dr ko. siut la. main mcm sampah)




pergh...

gila x??

mcm2 lg kaur dlm otak aku time 2..

temanyer??
imaginasi aku mmg tinggi. kn best klau time exam idea mcm nie mencurah2.

to put in a nutshell: pompuang tersebut teruk di'smash'.. tendangan super saiya..




p/s: walau ape pon yg jd, take ur time 2 hear another person's explanation. you got nothing 2 lose.


2 kte2 hikmat..:

yufi zetty

lelaki tu dh x rasional, for short, that man was stupid a.k.a. bodoh, opps

Miss Q

huhu..
lelaki yg baik semakin pupus...
mcm penyu.. waaaaa.....

Post a Comment

m00d meter