Tuesday, November 30, 2010

kayak @ proton city...

hari yang bengong tapi best...
camner 2??
hmmm.... gini....

pagi2 lg aku dh bgun lmbt sbb tdo lmbt study movie. bgun2 tdo lpar so mkn burger. smbung tgk movie pas 2. tgh ari skit aku msak mee bandung sbb lpar thap gaban + mls nk jln g bli mkanan.
ble dh kenyang.....
mula la otak pkir bkan2..
mle la plan bkn2..
jd aku ingt nk g kalumpang..
so?
aku pnjam la moto cikgu siti.. (thanks babe!!)
pas 2?
ajak satika and safieda g..

dan bermula la kisah sedih kau & aku.

pas siap2 nk kluar, kak safieda tersepit pintu. meleleh darah kluar dr jari tlunjuk dia. mak datuk, nseb bek aku x pengsan tgk. dh la dia x bape nk ade lemak. sadis2... hmm.. ble aku tgk muke dia pucat cancel la plan nk poya2. so aku dgn kak satika decide nk g pekan je instead wlaupon niat ati ttap nk g kalumpang. nak jugak!!! so aku start moto. aku dgn moto nie mmg smcm skit. ble sbut moto je aku agk trauma. tp 2 len kli je la aku cite. ble aku nk bwk je moto 2 yg best nye lupe nk naikkn tongkat. pergh... seb bek x jatuh. siap kne ejek dgn bdk kecik plak 2. kulang asam jawe pnye bdk kecik. aku pon sbar kn ati je la. pas 2 aku trus la bwk nk g kalumpang. blum jauh pon tbe2 hjan trun dgn lbatnye. aku mulai stress.

ok cancel plan g kalumpang, tkar destination g pekan plak. nie pon kes sme dgn yg td la. blum jauh pon aku bwk moto 2, hjan trun slebat2 nyer. wei!!! td ok je. benci tau mcm nie. ok la dgn berat ati aku dgn kak satika decide nk g tasik proton men kayak je instead. aku mmg la x nk men sbb x tau men. but she said just join her. it'll be fun.

so aku pon bkayak utk prtame kali nyer. best wok!!!! mmg fun wlaupon aku x pndai brkayak. sbb niat aku nk men air je. huhuhuhuhu...... dgn rse mcm nk trgolek pon ade. yg bangangnye aku tbe blh pkir klau la aku trlanggar ikan dlm tasik nie kn.. ish3... kesian ikan 2 tbe2 kne langgar dgn aku. huahuahua.... penat la jgak sbb x prnah2 kn. pas 2 tgk org len practise mmg teruja. nie kre water confident part 1 utk aku la sblum g latihan PGM dkt butterworth blan 12 nnti. urgh... aku tangkap syahdu men kayak ptg 2...

yg aku x menahan nye ialah siap berpantun time nk kayak 2. adoiyai.....

susun cawan dengan cawan,
ikat rapat dengan tali,
lawan tetap lawan,
namun mengalah tidak sekali..

ewah!!!!

jawap, jangan tak jawap...

tp ape pon thanks a lot to satika sbb encouraged aku utk men kayak ptg 2. mmg enjoy giler wlaupon aku menggigil kesejukkn. it was really an evening to remember.


p/s: sape yg x prnah g tasik dkt proton city 2 really should go. nice scenery...

0 kte2 hikmat..:

Post a Comment

m00d meter