Saturday, October 16, 2010

dedicated to my KISA

m00d crazy in love ^_^

kamu kok seperti hantu
terus menghantui aku
kamu bikin pusing kepalaku
lama-lama kau terus sakiti aku
kamu gak bergelimangan harta
kamu bukan putraraja
dan juga bukan prince charming
tapi mengapa kau buat aku gila
kamu keterlaluan kamu punya simpanan
maka maafin aku i’m sorry say goodbye
kamu keterlaluan kamu duain aku
maka maafin aku ku harus tinggalin kamu

~m00d sewel~

saat aku mulai mencintai dirimu..
saat aku mulai merindui wajahmu..
kau tinggalkan aku sndiri..
tiada lg redup renungan mata mu..
kosong..
umpama kasut yg leraikan ikatan talinya..
hampa..
ya aku hampa..
andai ada kita..
pasti terukir indah..

~mood lonely~

kamu...
sy KS 40095..
D2009103441..
89****-04-****..
sgt..
amat..
sungguh..
terlalu..
adore u!!

~m00d giler talak~





0 kte2 hikmat..:

Post a Comment

m00d meter