Sunday, November 27, 2011

diari seorang datuk ab...

assalamualaikum and hello there..
sebenarnye semalam aku dah berkira- kira nak merajuk dengan orang tu. sebabnya dia mungkir janji. remember what i say?
' if you are important to somebody, that person will make time for you.
no lies, no broken promises and no excuses!'
kitkat-ice-cream
so balik dari makan tu aku memang dah berazam dah nak mogok.
tapi bila dapat sms dari dia aku terus tak de m00d nak merajuk.
tengah hari tu dia kata ok je nak keluar, dia tak tid0 punya.
* tapi aku tahu, dengan penat kawad hari tu, tid0 lambat malam sebelum tu, sakit perut petang tu, mesti balik latihan dia terus menyelam.kiranya aku dah menjangka 'jom tid0' dia tu , cuma aku nak tengok ape dia nak wat je. ye, aku sawan!
(tiba2 rasa aku nie macam nickhun from the show we got married la plak. suka nak tengok ape dia nak wat. hahahahaah.... evil laugh)
but seriously, kadang2 every little things that he does, just happen in the right perfect moment. perfect timing.
dia nie pengganti mr. spongebob aku la. bakal menggantikan mr. adviser jugak (argh... dia pon dah nak g dah??!!!!!)

kiranya aku belajar something dari dia.
' sometimes you have to lose something to gain something more precious.'

menurut datuk ab (2011) tak perlu jadi tinggi cukup jalan sebelah orang tinggi. cukuplah tinggi impian dan perasaan tu!!

nota- kaki- gajah: merajuk tu sesuai untuk orang2 tua je. datin kan muda lagi!! wink2~ relaks la... kitkat kan ada!!!

0 kte2 hikmat..:

Post a Comment

m00d meter