Monday, October 29, 2012

kawin...

plan yang paling common untuk final year students ialah kawin ( matluthfi90)

masa end of my practicum that day, students mostly pesan " cikgu, kawen jangan lupa jemput"
~ memang aku buat majlis untuk aku dengan dia je pon!

kawan2 semakin ramai menamatkan zaman bujang meninggalkan aku tertanya2.. 
aku bila lagi? ~sigh~

kalau skrg kamu sdang memperbaiki diri, insyallah jodoh mu juga berbuat bnda yg sama. 
klau kamu sdang menjaga hati, dia pon sdang mnjaga hati.
janji allah itu pasti.
(teringat ceramah fatimah syarha: apa yg juga yg kte buat, jodoh kte buat bnde yg sme)



aku tunggu dia.
yup si dia.
diorang cakap aku tunggu putera raja.
oh, tidak..

i'm not waiting for a prince. i'm just waiting for a guy. normal, plain guy who think i'm his princess..

so mr.A.. whatever you are doing right now. i'm waiting. but dont take too many time to come by my side!


 

0 kte2 hikmat..:

Post a Comment

m00d meter