Sunday, January 1, 2012

sabtu yang indah.....


sabtu itu indah...
indah itu aku dan dia.....


assalamualaikum and hello there.....


semalam dunia jadi pelik, pening dan porak peranda.
aku?
dalam dunia lain...
bahagia.


bahagia la... makan je sepanjang hari!!!! jalan2 cari makan.
tengah hari lepas makan, lepak... window shopping.
pas tu? makan lagi.
tengah jalan bau paparoti. memang tak la kan... kena beli jugak
pas maghrib tu makan lagi.
serius, selama hidup aku bergelar mahasiswa kontroversi nie, sabtu nie la yang paling indah.
siakap tiga rasa dengan sotong celup tepung tu memang kaw-kaw la...!!!
scrumptious!!!
pastu balik....
eh, nnti dlu tak lengkap...
mcD dulu...




aku tak perlu beemer,cooper
tak perlu jutaan ringgit
aku tak mahu bali,big epal
yang aku perlu cuma kamu
yang mengerti aku
setia disisiku



nota-kaki-gajah: bagun pagi tadi dengan harapan boleh ulang hari semalam... 2011 in memory!





0 kte2 hikmat..:

Post a Comment

m00d meter