Monday, January 2, 2012

ada apa dengan cinta........??

assalamualaikum ada hello there...

hari nie aku ditanya lagi soal cinta.
betul ke aqil tak asa sape2??
nak kami carikan?
bla..bla..bla..
kalau la mereka tahu ape yang aku rasa.....

"bukan bermakna aku BENCI cinta.
aku percaya CINTA itu layak untuk semua.
cumanya aku belum berjumpa dengan seseorang yang layak merasai CINTA dariku.
wallahualam.
:)"

- sis alia















kata2 tu aku semat dalam dada. memang dari dulu aku nekad untuk sendiri. bukan terlalu tinggi permintaan terhadap lelaki (nak cari yang perfect tapi aku ni serba kurang) bukan juga nak cari yang terbaik. tapi aku mahu yang pasti. yang menrasai ape yang aku rasai. yang memang tercipta untukku





i'm saying hello to goodbye. maybe mr.adviser is right. the feeling is different. maybe deeper, maybe stronger.... but i dont want to know, dont care. because what's important for me right now is preparing myself. 

0 kte2 hikmat..:

Post a Comment

m00d meter