Thursday, December 2, 2010

curtain falls.....


sem yang aku rasakan cukup panjang, pedih, & penuh dengan drama ini bakal melabuhkan tirainya untuk diriku tepat kaki ini melangkah keluar dari SITC tadi. macam - macam perasaan bercampur baur, bergaul menjadi satu.
  1. lega + suka sebab aku keluar dari segala bebanan untuk seketika.
  2. Sedih + syahdu sebab ada kurniaan dalam kegagalan.
  3. terharu kerana ada yang menyayangi insan hina ini.
  4. bila aku jumpe umi balik dalam keadaan dia sihat.
(yang ummi 2 kira hadiah extra la. babe, i really miss you and i'm glad that you are back. love u!! wish you all the best...)

hmm.... memang aku akui dulunya aku ingin sem nie berakhir dengan segera namun kini biarlah ia berlalu seiring dengan nafasku. lembut dan teratur.

standing ovation buat mereka yang membuatkan sem 3 aku disini cukup bermakna.
a big around of applouse to those who have teach and help me a lot of things.

this is just the thing that i need. drama and memories, good friends and enemies.

p/s: walau tak mampu untuk ucapkan salam pepisahan, pasti akan ku kira detik bertemu lagi

0 kte2 hikmat..:

Post a Comment

m00d meter