Wednesday, April 21, 2010

jiwa kacau aka soul bother...

aku trtnye2.. mmpukah aku brtahan? mmpukh aku trus2an brmuke2 didpn mrke? mlm2 sepi aku lalui dgn air mata sbagi bntalku (sori Muchuk, not dat i dont need u anymore..). aku bnci dgn diri aku sndiri.. bnci sbb aku mnusia yg hipokrit. aku mnusia hina yg x mmpu beri bhgia pd kwn2.. kwn2? huh.. slhkah aku klau aku jd diri aku? slhkah aku?

bila bhgia bkn lg milik ku.. aku plih prgi mmbawe srpihan mruah & hrge diri yg trcalar dek sbuah prsahabatan.. smpai ble aku harus mnjd bisu? mngkin aku bkn yg trbeak.. aku akui shbt adalh antara anugerah trindah yg diberi kpd seorg insan.. tp x dlm ceritera hdup aku.. aku kdng2 snyi & sepi sndiri..

aku benci..

aku benci..

aku benci..

aku benci...!!!!!!

tlg la brhenti gnggu hdup aku.. biar la aku tenang.. ckup la luka smlm mnghantui aku.. ckup aku sepi sndiri..

kpd 'shbt',
aku bkn mmbenci.. tp aku x mmpu utk mmbenci.. aku sdar yg aku bkn sbht yg bek tp prnah x kau lhat aku sbagi sorg insan? aku manusia biase.. lyak utk stdak-tdak nye dihormati hati n perasaannye.. aku bkn mntak kalungan bunge, bkn mnta kau tlisan puisi penghargaan.. aku cme mnta sdikit ihsan dr diri mu.. aku x mnta difahami, dmengerti.. aku cme minta dsygi..
aku syg kamu wlau aku bkn yg terbaek utk mu..
maaf kn aku spjg kte bkwn.. maafkn stiap cela ku..
yg x prnah kau hargai..


0 kte2 hikmat..:

Post a Comment

m00d meter